Hoimetmij.nl

Veelgestelde Vragen

  • Waarom zou ik voor HoiMetMij kiezen?

    Goede vraag! Aanbieders genoeg immers. Het grote verschil dat HoiMetMij voor jou maakt is onze missie om elk telefoontje perfect af te werken. In tegenstelling tot wat je bij andere aanbieders vaak ziet, werken wij jouw telefoontjes niet zo haastig en onpersoonlijk mogelijk af. Het gaat immers om jouw klant of relatie die belt. En samen met jou zijn wij daar zuinig op.

  • Hoe komt het dat jullie zo goedkoop kunnen werken?

    Door de uitstekende training en motivatie van ons team werken we deskundig en klantvriendelijk. Daarbij maken we gebruik van de modernste software op het gebied van klantcontact zodat we heel efficiënt kunnen werken. Ook werken wij met automatische incasso wat ervoor zorgt dat we weinig kosten hebben om onze facturen te innen. Tel daarbij op dat HoiMetMij een onderneming is die geen grote winsten of dikke bonussen voor de directie nastreeft dan kom je tot de beste service voor de beste prijs.

  • Hoe werkt doorschakelen naar jullie telefoonservice ?

    Heel simpel, je krijgt van ons een uniek 085 nummer. Je kunt zelf de doorschakeling regelen naar dat nummer: permanent, tijdelijk of na een bepaald aantal keren overgaan zonder dat je opneemt. Dan komt je telefoontje bij ons terecht en wij wikkelen het snel, vriendelijk en professioneel voor je af. Zo kun jij je concentreren op je werk terwijl je toch geen telefoontje mist.

  • Waarom nemen jullie niet 's avonds en in het weekend de telefoon voor mij op?

    Het aanbod van telefoontjes in de avonden en weekenden is bij de meeste bedrijven zo minimaal dat, met ons verdienmodel ( betalen per telefoontje), we de prijzen van de telefoontjes die we overdag opnemen een stuk hoger zouden moeten maken. Er zijn aanbieders op de markt die wel deze service leveren, maar tegen veel hogere tarieven.

  • Mijn vraag staat er niet bij.....

    Bel of mail ons en je krijgt van ons persoonlijk antwoord