Hoimetmij.nl

Is goedkoop altijd duurkoop?

Is goedkoop altijd duurkoop?

Vorige week verstuurde ik een offerte aan een nieuwe prospect voor onze receptieservices

En gisteren kreeg ik een telefoontje.. In vergelijking met hun huidige aanbieder waren we veel te duur.

Nou zijn wij een prijsvechter die ook nog eens gaat voor kwaliteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Dus hoe kon dat…. veel te duur??

De verkoper in mij vroeg natuurlijk aan de beller of er wel een goede vergelijking was gemaakt. En dat was zo volgens mijn gesprekspartner. Ze hadden immers vaste kosten per maand én de kosten per telefoontje zorgvuldig vergeleken met elkaar.

Na enig doorvragen kwam ik er achter dat de huidige aanbieder echter ALLE telefoontjes doorberekent, ook die van klanten die allang hadden opgehangen voordat ze te woord gestaan konden worden

We zijn er toen samen even ingedoken en wat bleek?

Omdat HoiMetMij alleen die telefoontjes berekent waar ook daadwerkelijk activiteit aan is verricht was ons totale kostenplaatje ineens een stuk aantrekkelijker voor mijn prospect.

We hebben dus een nieuwe klant..

Ik heb er nog eens over na zitten denken….

Er zijn dus collega’s in de branche die een door hen gemiste oproep gewoon in rekening brengen…

En er zijn bedrijven die dit accepteren. Dat ze betalen voor….eigenlijk….niets…

 

Wij zijn liever open, eerlijk en transparant.

Dus bij ons blijft u alleen maar betalen voor wat u daadwerkelijk heeft afgenomen.

Dan hebben wij misschien een biefstukje minder, maar slapen wel met een gerust hart.

In de wetenschap dat we waarde toevoegen aan onze klanten