Hoimetmij.nl

Telefoonservice

Telefoonservice

Geniet de volgende voordelen als wij jouw telefoonverkeer mogen behandelen:

  • Lage variabele kosten die flexibel meebewegen met het aantal aangeboden telefoongesprekken;
  • Professionele, vriendelijke en vertrouwelijke afhandeling van jouw telefoonverkeer door deskundige receptionistes die opereren als medewerkers van je bedrijf;
  • Je verzekert je van een perfecte bereikbaarheid en professionele telefonische ontvangst van klanten maar dan zonder vaste kosten, zoals loonkosten of investeringen in telefonie voorzieningen.

Wat krijg je als je onze receptionistes inschakelt?

  • Een eigen uniek telefoonnummer waar binnenkomende oproepen herkenbaar op ontvangen worden, indien gewenst ook met belleridentificatie;
  • Tijdens werkdagen tussen 8.30 uur en 17.30 uur wordt jouw inkomend telefoonverkeer via meerdere gelijktijdige lijnen op professionele wijze behandeld;
  • Je receptioniste neemt een boodschap aan en verzendt deze per e-mail aan opgegeven e-mailadressen;
  • Over alle oproepen kan uitvoerig worden gerapporteerd;
  • Onze service verloopt over de modernste software;
  • Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding met back-up.

Wat is de investering als ik mijn receptie uitbesteed en kosten wil besparen?

  • Geen abonnement of opstartkosten;
  • Lage kosten per gesprek;
  • Transparant & helder;
  • Bij grotere afnames of speciale wensen maken we natuurlijk een prijs op maat;
  • Eenmalige intakekosten: grátis (Doorschakel routering (tijdstippen, opname bij telefoon uit/in gesprek/geen gehoor, emailadres voor follow up, voicemail buiten openingstijden);Contactgegevens van de medewerkers verwerken t.b.v. doorverbinden en mail; Instructie receptieteam).

Ook tijdelijke (nood) oplossingen / vakantieopvang realiseren wij.

Binnen 120 minuten hebben wij de service operationeel en ben je bereikbaar.